Науково-теоретичний журнал "Штучний інтелект" No.3'2007

зміст

УДК 004.81:159.953.5

Операційна предметна модель студента технічного університету по теорії множин

Атанов Г.О., Савін О.І.

У статті розглянута побудова операційної предметної моделі студента технічного університету, яка являє собою предметні вміння, які повинні бути сформовані при вивчені теорії множин. Виділено дві групи предметних вмінь – прості вміння та складені вміння. До простих відносяться вміння, при реалізації яких необхідно виконувати тільки одну предметну дію. При реалізації складених вмінь необхідно виконувати декілька предметних дій. Усього по шести рубрикам виділено 29 предметних вмінь, серед яких 18 простих та 11 складених. Побудована операційна предметна модель дозволяє визначити характер задач, які повинні бути розв’язані студентом для засвоєння теорії множин.


УДК 004.81:159.953.5

Операционная предметная модель студента технического университета по теории множеств

Атанов Г.А., Савин А.И.

В статье рассмотрено построение операционной предметной модели студента технического университета, представляющего собой предметные умения, которые должны быть сформированы при изучении теории множеств. Выделены две группы предметных умений – простые умения и составные умения. К простым относятся умения, при реализации которых необходимо выполнять только одно предметное действие. Составные умения при реализации подразумевают выполнение нескольких предметных действий. Всего по шести рубрикам выделено 29 предметных умений, из которых 18 простых и 11 составных. Построенная операционная предметная модель позволяет определить характер задач, которые должны быть решены студентом для усвоения теории множеств.


UDC 004.81:159.953.5

An Operating Object Model of Student of the Technical University on Theory of Sets

Atanov G. A., Savin A.I.

In this article it is given the structure of an operating object model of student of the technical university. This model represents object skills that are to be formulated while studing the theory of sets. Two groups of object skills are singled out, they are common and compound skills. Common skills concern skills that require one object act while realizing them. Compound skills while being realized include several object acts. All in all 29 object skills are singled out according to six rubrics that include 18 common object skills and 11 compound object skills. An operating object model gives us the opportunity to determine the character of tasks that are to be solved by a student while studing the theory of sets.

зміст


Copyright ©   1995-2024; Інститут проблем штучного інтелекту.
Усi права на матерiали, що знаходяться на сайтi Інституту проблем штучного інтелекту, захищаються вiдповiдно до законодавства України. Використання матерiалiв дозволяється у випадку посилання (для iнтернет-видань - гiперпосилання) на www.iai.dn.ua. Передрукування, копiювання або вiдтворення iнформацiї, що не мiстить у собi посилання на www.iai.dn.ua, у будь-якому виглядi суворо забороненi.
Проблеми/коментарi? Пишіть.